ტრენინგის მეშვიდე დღე
გავიარეთ აქტივობები მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად.ვაწყვილებდით მსმენელებს ვაძლევდით დავლებას, 321 და ვუზიარებდით ერთმანეთს
მოსწაავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში- განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები შევადგინეთ შეფასების გეგმა. გეგმაში აღვწერეთ შეფასების სქემა - რა სად როდის?
და განვსაზღრეთ შეფასების რომელი გეგმებია ყველაზე ღირებული და მნიშვნელოვანი.
შევადგინეთ შეფასების სქემა და შეფასების ჩეკლისტები.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმას ხელმეორედ გადახედეთ და შევადგინეთ ტექსტი კლასის მართვის პროგრამაში და დავწერეთ რეფლექსია.
გავიარეთ აქტივობები მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად.ვაწყვილებდით მსმენელებს ვაძლევდით დავლებას, 321 და ვუზიარებდით ერთმანეთს
მოსწაავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში- განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები შევადგინეთ შეფასების გეგმა. გეგმაში აღვწერეთ შეფასების სქემა - რა სად როდის?
და განვსაზღრეთ შეფასების რომელი გეგმებია ყველაზე ღირებული და მნიშვნელოვანი.
შევადგინეთ შეფასების სქემა და შეფასების ჩეკლისტები.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმას ხელმეორედ გადახედეთ და შევადგინეთ ტექსტი კლასის მართვის პროგრამაში და დავწერეთ რეფლექსია.
Комментариев нет:
Отправить комментарий