ტრენინგის მეოთხე დღე
ტრენინგის მეოთხე დღე ძალიან შ.რომატევადი იყო. გავეცანითსეფასების გამოყენებას სწავლა- სწავლების გასაუმჯობესებლად. შესასების სტრატეგია სეიზლება დაიყოს ხუთ ზირიტად კატეგორიად.
1.მოსწავლეთა წინარე ცოდნის და საჭიროების სტრატეგიები
შეფაება ხდება-მოსწავლეთა ნამუშევრებით, დიაგრამით, ცხრილებით,გონებრივი
იერიშით.
2.წახალისების თვითრეგულირებადი დაწასახალისებელი უნარის .
შესაფასებელი სტრატეგიები-ამ სტრატეგიით უნდა შევაფასოთ მოსწავლის უნარი თუ რამდენად დამოუკიდებლად შეუძლია საკითხის შესწავლა, აქვს თუ არა დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი და იმის უნარი რომ სხვაც შეაფასოს.ე. ი.21-ე საუკუნის უნარების განხორციელებაში დაეხმარება მოსწავლეებს.
3.პროექტის გეგმის განხილვა აუცილებელია -იმისათვის რომ მოსწავლეები თვითონ გაუძღვნენ სასწავლო პროცესს სახავენ მიზნებს, აყალიბებენ სტრატეგიებს და დროში ანაწილებენ სამუშაოს და შეაფასებენ
4 გაგებისა და შემოწმების მეტაშემეცნების წახალისებისატვის წინსვლის შესამოწმებლად ,აგრეთვე საკუთარ უნარებზე დასაიქრებლად.
5გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგია-აქწარმოდგენილია ორი განსხვავებული ტიპის სტრატეგია:
პროდუქტი და შესრულება.
პორტფოლიო და მოსწავლეთა კონფერენცია.
ტრენინგის მეოთხე დღე ძალიან შ.რომატევადი იყო. გავეცანითსეფასების გამოყენებას სწავლა- სწავლების გასაუმჯობესებლად. შესასების სტრატეგია სეიზლება დაიყოს ხუთ ზირიტად კატეგორიად.
1.მოსწავლეთა წინარე ცოდნის და საჭიროების სტრატეგიები
შეფაება ხდება-მოსწავლეთა ნამუშევრებით, დიაგრამით, ცხრილებით,გონებრივი
იერიშით.
2.წახალისების თვითრეგულირებადი დაწასახალისებელი უნარის .
შესაფასებელი სტრატეგიები-ამ სტრატეგიით უნდა შევაფასოთ მოსწავლის უნარი თუ რამდენად დამოუკიდებლად შეუძლია საკითხის შესწავლა, აქვს თუ არა დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი და იმის უნარი რომ სხვაც შეაფასოს.ე. ი.21-ე საუკუნის უნარების განხორციელებაში დაეხმარება მოსწავლეებს.
3.პროექტის გეგმის განხილვა აუცილებელია -იმისათვის რომ მოსწავლეები თვითონ გაუძღვნენ სასწავლო პროცესს სახავენ მიზნებს, აყალიბებენ სტრატეგიებს და დროში ანაწილებენ სამუშაოს და შეაფასებენ
4 გაგებისა და შემოწმების მეტაშემეცნების წახალისებისატვის წინსვლის შესამოწმებლად ,აგრეთვე საკუთარ უნარებზე დასაიქრებლად.
5გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგია-აქწარმოდგენილია ორი განსხვავებული ტიპის სტრატეგია:
პროდუქტი და შესრულება.
პორტფოლიო და მოსწავლეთა კონფერენცია.
Комментариев нет:
Отправить комментарий